Félelem miatt leszokott a dohányzásról


Fèl ève dohányzás nèlkül

Szívbetegségekhez vezet. Gyengíti az immunrendszert. Idővel egyre gyakrabban gondolsz rá, hogy le kellene szoknod, ám mindig van valami, ami meggátol ebben. Valószínűleg túlságosan tartasz attól, hogy a cigaretta hiánya egy egészen új helyzetet teremt az életedben, és esetleg nem tudsz megbirkózni ezzel a feladattal.

Íme, a leggyakoribb félelmek, melyek megakadályoznak.

Kapcsolat Hogyan ne legyen még nagyobb teher a leszokás? A dohányzásról való leszokást nem kell, hogy szükségszerűen kísérje a hízás. A leszoktató programok mellett kínált testtömeg-kontrollt támogató tanácsadások a leszokás sikere mellett a testtömeg karbantartásában is hatékonynak bizonyulnak. A dohányzásról leszokás egyik ismert következménye a súlygyarapodás.

Tartasz a kudarctól Nincs abban semmi szégyellnivaló, ha elsőre nem sikerül leszoknod a félelem miatt leszokott a dohányzásról, ha azonban a kudarctól való félelem miatt meg sem próbálod, azzal csak magaddal tolsz ki. Nézd más szemszögből a helyzetet: a semmi elől próbálsz elbújni.

félelem miatt leszokott a dohányzásról hagyja abba a dohányzást a breg területén

A legrosszabb, ami történhet, hogy elbuksz, ami azt jelenti, hogy ugyanott vagy, mint most. Gondold el, milyen nagyszerű lenne, ha sikerülne! Ha meg sem kísérled, azzal garantálod a bukást.

félelem miatt leszokott a dohányzásról abbahagytad a dohányzást és végig

Félsz, hogy meghízol Sok dohányos ragaszkodik ahhoz az elképzeléshez, hogy azért nem mond le káros szokásáról, mert, ha leteszi a cigit, felszed néhány plusz kilót.

Egyfelől jogos az aggodalom, hiszen a cigarettának van némi anyagcsere-serkentő hatása.

félelem miatt leszokott a dohányzásról 4 hetesen hagyja abba a dohányzást

Másfelől legtöbben nem azért híznak meg a leszokást követően, mert letették a cigit, hanem azért, mert a nikotinelvonás tünetei nagyon hasonlítanak az éhségére. A legjobb, amit ilyenkor tehetsz, hogy sok gyümölcsöt és zöldséget eszel.

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Ezzel csillapíthatod az éhségérzetet, valamint serkentheted az emésztést is, hiszen ezeknek a táplálékoknak magas a rosttartalma. Sokak félelmei között szerepel ugyanis, hogy anyagcseréjük már nem lesz a régi a reggeli cigaretta nélkül.

félelem miatt leszokott a dohányzásról éhes érzés ha leszokik a dohányzásról

Állandóan a dohányzásra gondolsz majd Teljesen természetes, hogy sokáig nem tudsz szabadulni a dohányzás gondolatától, és nyomorultul érzed magad. A helyzet pontosan félelem miatt leszokott a dohányzásról, mint amikor próbálsz elaludni este: minél jobban erőlteted, annál kevésbé megy.

Nem kell, hogy kiiktasd életedből a cigarettával kapcsolatos gondolatokat, az a fontos, amit erről gondolsz.

félelem miatt leszokott a dohányzásról lana del rey leszokott a dohányzásról

Ha az jár a fejedben, hogy nagyon szeretnél elszívni egy szálat, rosszul érzed majd magad. Ha azonban arra gondolsz, hogy végre szabad vagy, hiszen már nincs rá szükséged, hogy bizonyos szituációkban kényszeresen rágyújts, boldoggá tesz majd.

félelem miatt leszokott a dohányzásról hogyan leszokom a dohányzási tippeket